donderdag 15 mei 2014

Verwerking PA 4: Stage fighting

'They say before you start a war,
you better know what you're fighting for!' 


Met PA theater heb ik Stage fighting gedaan. Dit is een verdieping van de opdrachten theater. Ik heb voor stage fighting gekozen omdat ik erg hou van Fantasy films met veel vechtscènes. Verder maak ik ook zelf een (amateur) Japanse vechtfilm met mijn zus. Het leek me dus heel handig en interessant. En dat was het ook. Ik leerde verschillende trucjes en heb ook meer inzicht in hoe je een vechtscène tot stand brengt. Het was wel kort en het ging maar over één soort vechten (met de hand) maar ik vond het leuk, omdat ik van alles leerde dat ik ook echt denk te kunnen gebruiken en sinds ik denk het te kunnen gebruiken ga ik dus ook echt wel nog een keer ‘stage fighting’ doen. J

Geen opmerkingen:

Een reactie posten